Let op Cookies worden op deze website gebruikt voor de beste gebruikerservaring. Indien u verder gaat, gaat u akkoord met het ontvangen van cookies van deze website. Verder

Retourneren en Service

RETOURNEREN EN/OF RUILEN

1.Bij de aankoop van producten heeft de consument de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende 14 dagen. Deze bedenktermijn gaat in op de dag na ontvangst van het product door de consument of een vooraf door de consument aangewezen en aan de ondernemer bekend gemaakte vertegenwoordiger.
2.Tijdens de bedenktijd zal de consument zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. Hij zal het product slechts in die mate uitpakken of gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of hij het product wenst te behouden. Indien hij van zijn herroepingsrecht gebruik maakt, zal hij het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de ondernemer retourneren, conform de door de ondernemer verstrekte redelijke en duidelijke instructies.

3.Wanneer de consument gebruik wenst te maken van zijn herroepingsrecht is hij verplicht dit binnen 14 dagen, na ontvangst van het product, kenbaar te maken aan de ondernemer. Het kenbaar maken dient de consument te doen middels het modelformulier. Nadat de consument kenbaar heeft gemaakt gebruik te willen maken van zijn herroepingsrecht dient de klant het product binnen 14 dagen retour te sturen. De consument dient te bewijzen dat de geleverde zaken tijdig zijn teruggestuurd, bijvoorbeeld door middel van een bewijs van verzending. Het artikel dient in de oorspronkelijk mogelijke staat, met originele labels en verpakt in de originele (indien redelijkerwijs mogelijk) artikelverpakking terug gezonden te worden naar:

iPhone Protection.nl
't Werfje 30
4122 GT Zijderveld

14 DAGEN BEDENKTERMIJN

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@iphoneprotection.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is."
Meer informatie vindt u hier: Bedenk tijd

STAPPENPLAN RETOURNEREN/RUILEN

  • Om uw retour zo snel en soepel mogelijk af te handelen, vragen we u het volgende stappenplan aan te houden
  • U stuurt een e-mail naar info@iphoneprotection.nl dat u een artikel retour wilt sturen.
  • U ontvangt hierna van ons een e-mail om uw verzoek te bevestigen.
  • Na ontvangst van uw zending, sturen wij via e-mail een ontvangstbevestiging.
  • Als het geruild moet worden voor een ander (door u aangeveven artikel), sturen we zsm (indien voorradig) een nieuw artikel naar u toe.
  • Als het artikel retour gestuurd wordt, storten we het aankoopbedrag binnen 10 dagen terug op uw rekening.

UITZONDERINGEN

De volgende artikelen kunnen niet geruild en/of geretourneerd worden wanneer:

  • artikelen geopend en gebruikt zijn.
  • artikelen na opening en/of gebruik beschadigd of incompleet zijn.
  • er ingewisselde of ingevulde vouchers of tegoedbonnen zijn gebruikt. (deze zijn tevens niet voor geld inwisselbaar)

KOSTEN

De verzendkosten voor het retour sturen zijn voor uw eigen rekening. Bij ruilen zijn de verzendkosten voor het nieuwe artikel voor onze rekening. Frankeer voldoende. Eventuele strafport voor te laag of niet gefrankeerde post van retourzendingen nemen wij niet voor onze rekening.

Bij retourneren storten we het bedrag van de artikelen binnen 10 werkdagen na ontvangst terug op uw rekening.

OVERIG

Heeft u een artikel ontvangen waarvan de kwaliteit niet naar behoren is, hebben wij uw bestelling foutief geleverd en wilt u de bestelling retour sturen, dan kan dat natuurlijk ook. Ondanks dat u niet verplicht bent een reden op te geven zijn wij daar wel benieuwd naar. Zo kunnen wij wellicht onze producten of diensten verbeteren. Dit is voor ons waardevolle informatie.

Als u twijfelt of u heeft vragen, neem dan gerust contact met ons op via telefoonnummer +31 (0)345 77 87 17 op werkdagen ma t/m vr van 09:00 - 17:00 uur) of door een e-mail te sturen. Wij zullen altijd een passende oplossing vinden.